Jäsenasioista tiedote!

23.12.2023

Jäsenasioista tiedote!

Itsemaksavien jäsenmaksuviitteitä vuodelle 2024 on lähetetty

Jäsenmaksuviite vuodelle 2024 on lähetetty itsemaksaville jäsenille, lukuun ottamatta eläkeläisjäseniä, joille postitetaan maksuviite tammikuussa. Viite on lähetetty automaattisesti jäsenille, joilla on itsemaksuvelvoite merkittynä rekisteriimme, tai joiden perintäsopimus on saamatta työnantajalta. Tämä itsemaksuviitteen saaminen ei vaikuta mitenkään mahdolliseen työnantajan perintään.

JHL:n jäsenmaksu pysyy samana myös vuonna 2024. Ohjeet jäsenmaksuperusteisiin löytyvät osoitteesta: www.jhl.fi/jasenmaksu

Huomioitavaa liittymispäivästä

Muistattehan että työttömyyskassan jäsenyys voi alkaa aikaisintaan siitä päivästä, kun liittymislomake saapuu JHL:ään. Jäsenmaksujen kannalta helpointa on, että liittymispäivä yhdistykseen ja työttömyyskassaan on sama päivä. Näin ollen kirjaamme liittoon ja kassaan liittymispäiväksi saman päivän.

Suosittelemme vahvasti nettisivujemme sähköistä liittymislomaketta liittymiseen, koska täytetty nettiliittyminen saapuu heti saman tien JHL:ään ja liittymispäiväksi voidaan kirjata sama päivä.

Jäsenyys- ja yhdistyspalvelut on suljettuna ajalla 22.12.2023-1.1.2024.