Suvimaja

Suvimaja on seuraavan kerran varattavissa alku kesällä 2024

Tiedustelut:

vihdinsuvimaja@gmail.com

Suvimaja on vapaa-ajan viettoon tarkoitettu mökki yhdistyksemme jäsenien käyttöön.

Mökki sijaitsee Hiidenveden rannalla Pääkslahdessa
Lindströminnokantie 26 c, 03400 Vihti.

Mökillä on sähkö, ulko huussi (2021), puusauna (kiuas uusittu 2022), grillikatos grillikodalla (2014), laituri (2021) ja patio (2015).
Oma kaivo, toimii sähköpumpulla. Vesi käy peseytymiseen mutta ota juoma vesi mukaan.
Yöpyä mahtuu hyvin, makuupaikat 4:lle, myös esim. teltalle on pihassa tilaa.

Mökin ohjeitusta ja käytänteitä päivitetty, saat ne varausta tehdessäsi.

Mökin varustuksissa mm. siivousvälineet,  astiasto, kahvinkeitin, vedenkeitin, jääkaappi (pakastelokero), mikro ja uuni/hella. Varustuksiin ei kuulu kertakäyttövälineet eikä wc/talouspaperit.

Varausvuorokausi alkaa klo 15.30 ja loppuu seuraavana päivänä klo 14.30.
Käyttäjien toivotaan jättävän mökki yhtä siistiksi kuin se oli mennessä, koskee myös laituria ja piha-aluetta.

Varaukset: Pyydämme ensisijaisesti sähköpostitse vihdinsuvimaja@gmail.com tai  tarvittaessa virkistystoimen puhelimeen 044 027 3007 ma-ke klo 17-18

*35€ / arkivrk (su-to)

*100€/ viikonloppu (pe-su)

Maksupohjat

- Maksutiedot:

Tilinumero FI92 5297 0020 1528 40

Viestikenttään: Suvimaja, varaajan nimi ja varausaika (esim. Suvimaja, Maija Matintytär 22.5-23.5)

tarkistathan, että viestikenttä on oikein täytetty ja summa tulee varmasti oikein 35€/arkivrk, pe-la tai la-su 50€, viikonloppu pe-su 100€. Ota yhteyttä matalalla kynnyksellä mikäli maksussasi ilmenee ongelmia

Mökkitoimikunta Toivottaa

Hyviä kesäpäiviä "Meidän kaikkien omistamalla mökillä"!  Pidetään yhdessä huolta mökistä, jotta kaikkien on kiva siellä käydä!

MÖKKITOIMI

Esko Piirainen, Alina Virolainen, Janette Halèn,  Sanna-Maria Eronen,Turkka Hahlman ja Jari Koivunen

13.5.2023 Paranneltiin Suvimajan pihaa siistimmäksi.