Liiton jäsenyydestä ja jäseneduista muutama maininta..

OmaJHL-palvelu - Mikä on jäsenpalvelu tämä on?

Liiton vapaa-ajan jäsenedut

Motiivi lehti

Jäsenhankinta ja bonuspisteet

JHL- Opisto koulutus ja kurssit

Työehtosopimukset

Ammattialatoiminta

Työttömyyskassa

Meidän omat jatkuvat jäsenedut..

Opiskelu työnohella sekä kurssit/ koulutus JHL-opistolla

Opintostipendi hakemus

Voit hakea 20€/kk arvoista opintostipendiä Vihdin JHL ry 300 hallitukselta kun olet ollut yhden (1) vuoden jäsenemme. Hakemukset tulee tehdä puoli vuosittain. Huom, että hallitus lomailee heinäkuun. Hakemus pohja alempana, muista liittää koululta saamasi todiste läsnäolostasi mukaan. Hakemukset taloudenhoitaja.vihdinjhlry@gmail.com

Kurssistipendi hakemus

Voit hakea 10€/pvä arvoista kurssistipendiä Vihdin JHL ry 300 hallitukselta kun olet ollut JHL-opiston kurssilla tai koulutuksessa. Hakemus pohja alempana, muista liittää hakemukseesi mukaan sieltä saamasi todistuksen kopio. Vaihtoehtoisesti voit hakea avustusta  kurssin/ koulutuksen osallistumismaksuun, jollei työnantaja sitä maksa. Hakemukset taloudenhoitaja.vihdinjhlry@gmail.com

2024 JÄSEN EDUT VIHDIN JHL RY 300

2024 Vihdin Kino pääsylippu

Näytä elokuvateatterilla lippua ostaessasi  Vihdin JHL:n jäsenkorttia, niin saat sen 10€ hintaan.

2024 Kino Laika pääsylippu

Näytä elokuvateatterilla lippua ostaessasi Vihdin JHL:n jäsenkorttia, niin saat sen 9€ hintaan.

Sisumetsän Seikkailupuisto hiidenlinna

2024 ilmoitamme keväällä mahdollisesta jäsenedusta...Tiedustelut: virkistystoimi.vihdinjhlry(at)gmail.com

Linnanmäki rannekkeet

2024 Linnanmäki ranneke 46 Eur/kpl  Tiedustelut/varaukset: virkistystoimi.vihdinjhlry(at)gmail.com

Hiuskolmio oy, jäsenkorttia näyttämällä

- hiusten leikkaus -10%
- muut palvelut -5%
- ei tuote aleja

LOHJA SPA

Vihdin JHL ry 300 JÄSENTARJOUKSET VUODELLE 2024

1 vrk:n kylpyläloma kahdelle 126 € ( norm. hinta 164,00 € ) sisältää majoituksen kahden hengen Standard-huoneessa, aamiaisen noutopöydästä sekä elämyskylpylä että kuntosalin käytön

1 vrk:n kylpyläloma yhdelle 98,00 € (norm. hinta 117,00 €) sisältää majoituksen yhden hengen Standard-huoneessa, aamiaisen noutopöydästä sekä elämyskylpylä että kuntosalin käytön

1 vrk:n perheloma 2 aik + 1 – 2 alle 13 v lapset 150,00 € ( norm. hinta 168,00 € ) sisältää majoituksen rinnetalon Economy perhehuoneessa, tai standard kahden hengen huoneessa lisävuoteella, aamiaisen noutopöydästä sekä elämyskylpylä että kuntosalin käytön

Tarjoukset voimassa 30.12.2024 asti, ei tähtiesiintyjä iltoina ja juhlapyhinä.

Varattavissa Online tai myyntipalvelustamme puhelimitse 030 608 40 sähköpostitse myynti@lohjaspa.fi koodilla VihdinJHL ***Vastaanotossa tulee esittää maksun yhteydessä jäsenkorttia***

Muita esimerkkejä mahdollisuuksien mukaan

Lätkä- ja teatteri reissut

Hyvinvointi päivät

Elokuva illat

Risteilyt

ym.

Otamme mielellämme ehdotuksia vastaan.