JHL edustajisto vaali tulos

8.3.2022

Vihti edustajistoon!

Kaikkiaan edustajistoon oli ehdolla 869 jäsentä kahdesta vaaliliitosta (JHL demarit ja sitoutumattomat sekä JHL vasemmisto ja sitoutumattomat). Lisäksi ehdolla oli 6 ehdokasta vaaliliittojen ulkopuolelta.

Etelä-Suomen alueella meidän yhdistyksen ehdokkaat loistivat!  Ensimmäistä kertaa ehdolla olivat molemmat ehdokkaamme. Pitkäaikainen aktiivi Anne Stång sai huimat 153 ääntä, jolla aukesi suoraan pääsy edustajistoon sekä uutena aktiivina Janette Halèn 48kpl äänimäärä ylsi varasijaan, kuinka hienoa!

Äänestys% vaaleissa nousi edellisestä 27,6 hienosti 30,9 prosenttiin. Vihdin oma äänestys% nousi huimasti,  ilmeisesti lähelle 40 (tarkennetaan myöhemmin)!

KIITOS kaikille äänestäjille!

Vielä odotellaan arvontojen tuloksia, ilmoitamme niistä henkilökohtaisesti heti kun saamme.