Uusi jäsenetu!

18.12.2023

Rukan upeat lomatalot ovat nyt varattavissa – huokeat hinnat vain ammattiliiton jäsenille

18.12.2023

Ammattiliittosi JHL tarjoaa nyt sinulle vuokrattavaksi kuusi modernia lomamökkiä Rukan huikaisevissa maisemissa. Varaa omasi ja nauti lomasta luonnon helmassa.

Kuva: TU-lomat

Kuusi uutukaista lomataloa Rukan kupeessa odottaa juuri sinua, ammattiliitto JHL:n jäsen. Kahteen suurimpaan huvilaan mahtuu massiivinenkin seurue, neliöitä piisaa jopa 127, makuuhuoneita löytyy neljä. Neljä muuta ovat 90 neliön moderneja mökkejä, joissa on kaksi makuuhuonetta.

Upeat etuhinnat JHL:n jäsenille!

Varaa lomaunelmasi Rukalla vaikka heti!  JHL:n jäsenenä saat 40 prosentin alennuksen Rukaloft-huviloiden normaalihinnoista! Alennus koskee huviloita 5–10.

Saat alennuksen käyttöösi koodilla, jonka löydät omaJHL-palvelusta. Muista myös lisätä jäsennumerosi varausjärjestelmän lisätietoa-kohtaan. Lopullisen alehinnan näet, kun olet syöttänyt järjestelmään alennuskoodin.

Kohteiden hinnat muuttuvat sesonkien ja kysynnän mukaan, mutta JHL:n jäsenale on voimassa koko ajan.

Kaikki kohteet ovat nyt JHL:n jäsenten varattavissa. Jos et vielä ole jäsen, liity oitis!